Klant Aanbrengen

KWK knipsel

Uw enthousiasme over onze werkzaamheden moedigen wij maar wat graag aan!

Wat zijn we blij met u als tevreden klant! We gaan er dan ook vanuit dat u uw ervaring met onze firma, medewerkers en producten tegen eenieder voort spreekt die dit ook maar enigszins wil horen. Daar komt voor ons een oud gezegde om de hoek;  ‘liever aan de klant dan aan de krant’. Wat dit betekent en wat het voor u inhoudt? Simpel:

Als bedankje daarvoor ontvangt u namelijk €100 euro voor het aandragen van een nieuwe klant. Dat doen we niet één keer, niet twee keer, nee! Wij doen dit voor iedere nieuwe klant! Om dit allemaal in goede banen te leiden en ervoor te zorgen dat u die €100 per nieuwe aangedragen klant niet misloopt zijn er natuurlijk een paar “spelregels”. Lees deze even goed door.

  • De aan te dragen klant moet bij ons binnengekomen zijn via:
  • De aangedragen klant mag niet eerder via een ander kanaal in ons klantenbestand terecht zijn gekomen.

 

Als de nieuw aangedragen klant niet aan deze twee spelregels voldoet kunnen wij de €100,- helaas niet uitkeren.

De derde en laatste spelregel:

  • Wanneer de nieuwe klant de trap laat renoveren gaan wij over tot uitbetaling nadat de renovatie uitgevoerd is.

Zoals u gelezen heeft zijn er geen moeilijke algemene voorwaarde en tientallen regels waar de aanvraag aan moet voldoen. Wij hebben het zo makkelijk mogelijk proberen te maken